افتتاح نمایشگاه آثار نقاشی، مجسمه و پوستر هنرمند روس با مضمون شاهنامه در مشهد

به گزارش بلاگ پو، با حضور مدیر کل میراث فرهنگی خراسان رضوی، معاون شهردار مشهد، اعضای شورای شهر مشهد و میهمانان داخلی و خارجی همایش بین المللی شاهنامه در گذرگاه جاده ابریشم نمایشگاه آثار نقاشی،مجسمه و پوسترهنرمند روس با مضمون شاهنامه افتتاح شد.

افتتاح نمایشگاه آثار نقاشی، مجسمه و پوستر هنرمند روس با مضمون شاهنامه در مشهد

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی در راستای در راستای بزرگداشت ابوالقاسم فردوسی شاعر بزرگ حماسه سرای فارسی و خالق اثر ماندگار شاهنامه، نمایشگاه آثار هنرمندی از کشور روسیه در نگارخانه شهر افتتاح شد.

در این نمایشگاه 29 اثر از سرگی فئو فانوف هنرمند روس، دوستدار فردوسی در قالب چهار تابلو نقاشی آبرنگ، 5 مجسمه و 20 پوستر گرافیکی با مضمون شاهنامه اکران شد.

نمایشگاه آثار هنرمند روس از تاریخ 23 تا 26 اردیبهشت صبح ها از ساعت 9الی13 و عصرها از ساعت 17الی 19 در نگارخانه شهر پذیرای بازدید کنندگان است.

همایش بین المللی شاهنامه در گذرگاه جاده ابریشم طی روز های 23 و 24 اردیبهشت در مشهد برگزار می گردد و مراسم سالروز بزرگداشت حکیم ابوالقاسم فردوسی ساعت 16 روز 25 اردیبهشت در محل آرامگاه فردوسی برگزار می گردد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: میراث آریا
انتشار: 13 شهریور 1400 بروزرسانی: 13 شهریور 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 10726

به "افتتاح نمایشگاه آثار نقاشی، مجسمه و پوستر هنرمند روس با مضمون شاهنامه در مشهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افتتاح نمایشگاه آثار نقاشی، مجسمه و پوستر هنرمند روس با مضمون شاهنامه در مشهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید