اعضای کمیسیون های کمیته ملی المپیک افتخاری و مشورتی عمل می نمایند

به گزارش بلاگ پو، یک مقام آگاه در کمیته ملی المپیک با انتقاد از حاشیه های ایجاد گردیده پیرامون حضور حمیدرضا عارف در کمیسیون صلح و ورزش تاکید نمود که این حضور مشورتی و افتخاری است و شغل محسوب نمی گردد.

اعضای کمیسیون های کمیته ملی المپیک افتخاری و مشورتی عمل می نمایند

به گزارش خبرنگاران، پس از انتصاب حمیدرضا عارف به عنوان مشاور و رئیس کمیسیون صلح و ورزش کمیته ملی المپیک، حرف و حدیث های زیادی پیرامون این حضور در رسانه های مختلف مطرح شد.

در این راستا یک مقام آگاه در کمیته ملی المپیک در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران، ضمن رد ایرادات مطرح گردیده پیرامون این حضور گفت: کمیته ملی المپیک 15 کمیسیون مشورتی مختلف دارد که یکی از آنها کمیسیون صلح و ورزش است. در هر کمیسیون 10 نفر از اقشار مختلف فرهنگی، اجتماعی، رسانه ای و ورزشی حضور دارند.

وی ادامه داد: مجموع 150 فرد حاضر در کمیسیون های مختلف کمیته ملی المپیک به صورت مشورتی به عضویت این کمیسیون ها در می آیند و هیچ حقوقی بابت عضویت در این کمیسیون ها دریافت نمی نمایند.

این مقام آگاه اضافه نمود: کمیسیون صلح و ورزش نیز آخرین کمیسیونی است که در کمیته ملی المپیک شروع به فعالیت نموده و تاکنون هیچ جلسه ای را تشکیل نداده است و اعضای این کمیسیون مثل سایر کمیسیون ها به صورت افتخاری و مشورتی جلسات ماهانه دارند.

وی اضافه نمود: افراد حاضر در کمیسیون های کمیته ملی المپیک هیچ گونه قرارداد یا دریافت مالی ندارند و تنها برای ارائه خدمات فرهنگی، اجتماعی و ورزشی کمیته ملی المپیک به رئیس کمیته ملی المپیک مشورت می دهند.

این مقام مسئول ادامه داد: احکام صادره برای اعضای کمیسیون های کمیته ملی المپیک مشورتی است و جنبه تصمیم گیری ندارد و جلسات کمیسیون ها نیز به فراخور احتیاج، ماهی یک بار یا دو هفته یک بار تشکیل می گردد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 13 شهریور 1400 بروزرسانی: 13 شهریور 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 2038

به "اعضای کمیسیون های کمیته ملی المپیک افتخاری و مشورتی عمل می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعضای کمیسیون های کمیته ملی المپیک افتخاری و مشورتی عمل می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید