اشتغالزایی برای 240 نفر با احداث مجتمع رفاهی خاوران

به گزارش بلاگ پو، بخشدار خاوران گفت: با راه اندازی مجتمع خدماتی رفاهی در این بخش 240 نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم مشغول به کار می شوند.

اشتغالزایی برای 240 نفر با احداث مجتمع رفاهی خاوران

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایرنا، اسماعیل شعبانزاده پنج شنبه بیست و هشتم آذر گفت: مجتمع های جدید خدماتی، رفاهی در دست احداث بخش خاوران در راستا جاده خاوران امام رضا (ع) واقع در روستای قاسم آباد تهرانچی از 50 درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است.

وی اضافه نمود: این مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی در زمینی به مساحت هفت هزار متر مربع در حال احداث است و برای این طرح عمرانی رفاهی 300 میلیارد ریال توسط بخش خصوصی هزینه شده است.

شعبانزاده ادامه داد: مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی درحال احداث دارای امکاناتی مانند نمازخانه، صندلی سوخت، رستوران، صرافی بین المللی، پرورش ماهی پست، پیشخوان دولت سرویس های بهداشتی و تعمیرگاه هستند.

وی افزود: برای احداث این مجتمع رفاهی از مشارکت بخش خصوصی استفاده می گردد که در این راستا باید زمینه درآمدزایی آنان با حضور روز افزون گردشگران فراهم گردد.

شعبانزاده اعلام کرد: ایجاد این مجتمع ها نقش بسزایی در توسعه و رونق گردشگری و رفاه مسافران بخش خاوران ایفا می نماید و یکی از عوامل مهم توسعه شهرستان ری به شمار می رود.

شهرستان ری (به مرکزیت شهرری) با جمعیتی درحدود یک میلیون نفر در جنوب استان تهران واقع شده که دارای پنج بخش مرکزی، کهریزک، فشافویه، خاوران و قلعه نو است.

بخش خاوران از توابع شهرستان ری در راستا آزاد راه امام رضا(ع) واقع شده و بر اساس آخرین سرشماری حدود 40 هزار نفر جمعیت دارد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 13 شهریور 1400 بروزرسانی: 13 شهریور 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 17957

به "اشتغالزایی برای 240 نفر با احداث مجتمع رفاهی خاوران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اشتغالزایی برای 240 نفر با احداث مجتمع رفاهی خاوران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید