آماده کسب مدال در رقابت های تیراندازی در المپیک و آسیا می شویم

به گزارش بلاگ پو، به گزارش خبرنگاران، مجمع فوق العاده عمومی و سالیانه فدارسیون تیراندازی جمهوری اسلامی روز پنجشنبه با حضور محمد رضا داورزنی معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان، علی دادگر رئیس فدراسیون تیراندازی کشور و روسای فدراسیون های تیراندازی سراسر کشور در سالن باغستان قزوین برگزار گردید.

آماده کسب مدال در رقابت های تیراندازی در المپیک و آسیا می شویم

محمدرضا داورزنی در این مجمع اظهارداشت: دغدغه همه مسئولان هیئت های تیراندازی، توسعه و ارتقای فعالیت های رشته تیراندازی است و پس از این نشست که در ادامه جلسه کیش برگزار شده استبسیاری از دغدغه ها و مسائل مطرح شد و امیدواریم با صمیمیت و همدلی بتوانیم برای حل مسائل گام برداریم.

پرداخت بدهی اقتصادیاتی مهمترین دغدغه فدراسیون تیراندازی است

وی در ادامه گفت: یکی از مسائلی که از یک دهه گذشته بر جای مانده پرداخت بدهی اقتصادیاتی است که با مسائل اعتباری که داریم حل آن بسیار سخت شده است اما باید به پایان برسد.

داورزنی توضیح داد: با مسائلی که بعضی ایجاد نموده اند فضا بسیار سنگین شده و در کنار نوساناتی که در هزینه ها ایجاد شده برای توسعه و رسیدن به مدال در المپیک و بازیهای آسیایی با چالش جدی مواجهیم.

معاون توسعه ورزش های همگانی و حرفه ای وزارت ورزش بیان نمود: بدهی 14 میلیارد تومانی به شرکت توسعه از مسائلی است که باید برای آن فکری کرد هر چند امروز بسیاری از فدراسیون ها با اینگونه بدهی مواجهند و در پرداخت هزینه های بازیکنان، مربیان و امور اقتصادیاتی، هزینه های هتل و تامین دیگر نیازها دغدغه دارند اما نیازمند برنامه ریزی و کوشش مضاعف برای حل آنها هستیم.

داورزنی افزود: برای پرداخت بدهی به شرکت ساخت و توسعه که دستگاه حاکمیتی است می توانیم تهاتر نموده و بتدریج آن را تامین کنیم اما برای هرکاری نیازمند انسجام و وحدت روسای هیئت ها و تمرکز بر اصول اساسی و تقویت رشته تیراندازی هستیم.

آماده حضور پیروز در المپیک و آسیا شویم

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان گفت: مهمترین رسالت و انتظار ما آمادگی کامل برای شرکت در انتخابی المپیک و بازی های آسیاسی است تا بتوانیم مدال بگیریم و اگر با رفتن به حواشی شرایط کار را برای فدراسیون سنگین کنیم از کار اصلی باز می ماند.

داورزنی یادآورشد: متاسفانه بین فدراسیون و هیئت های استانها فاصله دیده می گردد که باید با شفاف سازی در گزارش دادن از هزینه ها، برنامه ها، این فاصله را کاهش دهیم.

وی گفت: همه مسئولان هیئت ها یک وظیفه اجتماعی در کاهش آسیب های اجتماعی دارند و هرگاه یک جوان در رشته تیراندازی مدالی کسب می نماید می تواند زمینه جذب چند جوان به میادین ورزشی را مهیا کند که به سالم سازی جامعه یاری می گردد.

داورزنی افزود: در شرایطی که دشمنان با تحریم ها فشار مضاعفی به کشور و مردم وارد نموده اند ما نباید با دامن زدن به اختلافات به جو نا امیدی و بدبینی دامن بزنیم بلکه لازم است کوشش کنیم تا سالم به مقصد برسیم.

می توانیم در آسیا مدال بگیریم

وی اظهارداشت: در رشته تیراندازی این ظرفیت را داریم که در بازیهای آسیایی 2022 مدال بگیریم اما باید از حواشی دوری نموده و به اصل برنامه ها بپردازیم تا از قافله عقب نمانیم زیرا اگر فضای تخریبی تداوم یابد پیروز نخواهیم شد.

داورزنی خطاب به رئیس فدراسیون تیراندازی گفت: البته باید ظرفیت خود را بالا ببریم و از نقد کردن هراسی نداشته باشیم و به تضارب آرا و دیدگاههای مختلف احترام بگذاریم و از همه ظرفیت های استفاده کنیم.

وی افزود: در این نشست نسبت به مجمع قبلی تعداد نواقص از 11 مورد به 4 مورد کاهش یافته و این روند با استفاده از دیدگاه دیگران باید به صفر برسد.

داورزنی گفت: ضمن تعامل بیشتر با استانها باید به مراکزی که ظرفیت قهرمان پروری دارند توجه بیشتری داشته باشیم تا استعدادها شناسایی گردد.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان اظهارداشت: کوشش کنید به میزان اعتبارات دولتی شما هم در استانها اعتبارات اقتصادی را از منابع دیگر جذب کنید تا کارها متوقف نگردد و در کنار آن تکمیل طرح های نیمه تمام را در اولویت قرار دهید.

وی بیان نمود: جذب مارکتینگ برای توسعه فعالیتها لازم است تا راستا پیروزیت و مدال آوری در رشته تیراندازی متوقف نگردد.

در ادامه گزارش حسابرسی سالیانه ارائه شد که با رای گیری اعضا به تصویب رسید و تایید شد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 13 شهریور 1400 بروزرسانی: 13 شهریور 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 9670

به "آماده کسب مدال در رقابت های تیراندازی در المپیک و آسیا می شویم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آماده کسب مدال در رقابت های تیراندازی در المپیک و آسیا می شویم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید