آغاز توزیع 20 تن شکر دولتی در صومعه سرا

به گزارش بلاگ پو، خبرنگاران/گیلان رئیس اداره صمت صومعه سرا از آغاز توزیع 20 تن شکر با نرخ مصوب دولتی در سطح این شهرستان خبر داد و گفت: این مقدار شکر به تدریج در این واحدها توزیع خواهد شد.

آغاز توزیع 20 تن شکر دولتی در صومعه سرا

محمد نیک صفت در گفت وگو با خبرنگاران، از آغاز توزیع 20 تن شکر در شهرستان صومعه سرا خبر داد و اظهار کرد: در راستای اجرای مصوبه ستاد تنظیم بازار از 24 اسفندماه هر کیلو شکر با قیمت 4700 تومان برای مصرف کننده بین مردم شهرستان صومعه سرا توزیع می شود.

وی اضافه کرد: با توجه به در پیش بودن ایام نوروز و پوشش عوارض ناشی از مصرف شکر، این کالا در 16 واحد صنفی منتخب با نظارت بازرسان صنعت، معدن و تجارت صومعه سرا توزیع می شود.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت صومعه سرا با اشاره به اینکه در نخستین روز از آغاز توزیع شکر با نرخ دولتی پنج تن به صنوف منتخب شهرستان تحویل داده شد، اضافه کرد: در راستای کنترل تجمع شهروندان و مقابله با شیوع ویروس کرونا این مقدار شکر به تدریج در این واحدها توزیع خواهد شد.

نیک صفت در ادامه از پلمب دو واحد نانوایی، یک واحد قلیان سرا و یک واحد باشگاه بیلیارد در سطح این شهرستان خبر داد و گفت: این واحدهای متخلف با سرپیچی از مصوبه ستاد کنترل و پیشگیری ویروس کرونا اقدام به بازگشایی و عرضه محصولات و خدمات خود کردند.

وی با بیان اینکه گشت و بازرسی مشترک بازرسان اداره صمت، شبکه بهداشت، نیروی انتظامی و اتاق اصناف به صورت مستمر در سطح شهرستان صومعه سرا ادامه دارد، شرح داد: طی گشت مشترک بازرسان 1500 عدد ماسک بهداشتی و 1000 لیتر مواد ضد عفونی کننده در داروخانه های این شهرستان کشف و ضبط شد و این داروخانه های متخلف با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

رئیس اداره صمت صومعه سرا از تداوم محدویت ساعت کاری اصناف و بازاریان براساس مصوبه ستاد کنترل و پیشگیری ویروس کرونای شهرستان خبر داد و یادآور شد: بازرسان اداره صمت به صورت شبانه روزی از طریق سامانه 124 آماده دریافت شکایات و گزارشات مردمی هستند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 13 شهریور 1400 بروزرسانی: 13 شهریور 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 21954

به "آغاز توزیع 20 تن شکر دولتی در صومعه سرا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آغاز توزیع 20 تن شکر دولتی در صومعه سرا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید